Gå til innhold
  • Bli medlem

Utstyrstester


Fjellbukken

Anbefalte innlegg

Vil benytte anledningen til å takke Fjellbukken og Vandrelysten for informativ hjelp til trådstarter :wink:

Ja du får så sagt det navnebror. Jeg vil beklage på mine egne vegne her, det er ikke meningen å dra tråden ut til siden i en egotrip av selvforsvar- jeg ønsker ikke å krangle, så jeg skal formulere meg presist hvorfor jeg mener det ligger mer bak produktomtale enn sort hvitt anbefalt\frarådet, slik kapt11@ så inderlig forsvarer her, og håper vi dermed får konflikten ut av verden, motivene bak er mye mer interessante. For å understreke lager jeg egen tråd for ikke å være i veien for trådstarter i den opprinnelige tråden og hans ønske om nyttig informasjon.

Ta en god titt på seriøse testere og deres fremgangsmåter, tar man bort prinsippet med "testvinner" så får man en objektiv meningsvurdering tatt på ett individuelt grunnlag som testerne i så måte tar hensyn til ved å bruke objektive + og - i sine rapporter, for at undrende potensielle kjøpere skal ta egne individuelle valg av hva som kan passe de best.

Alfa skoene ser jeg det ikke som hensiktsmessig å hverken anbefale tvert eller fraråde tvert, mitt par er kjøpt hos en selger som elsker disse skoene så godt at det faktisk er det eneste merket han selger, det er også grunnlaget for at mine venner i jaktlaget har handlet på samme sted også har endt opp med den samme skomodellen, og slik jeg ser det fungerer Alfa`s høye jaktsko perfekt for mine kamerater, som teller 3 i antall og utgjør derfor 75% av min meningserfaring, og jeg, som er misfornøyd med x antall reklamasjoner teller jo 1, altså bare 25%- så når majoriteten er fornøyd, på hvilket moralsk grunnlag kan jeg slakte ett produkt uten å tillegge faktainformasjonen som i dette tilfelle er at dette faktisk er gode sko?

Dèt vil jo ikke være objektivt i det hele tatt, og det er jo ett demokrati vi lever i, hvor andre så langt som mulig ikke har rett til å gjøre valg

for andre, så argumentene for at det tydeligvis ikke skal gjelde i produktomtale er jeg etterhvert nysgjerrig på å få høre, da det nå foreligger ikke mindre enn 4 innlegg i tråden der fra 2 medlemmer som tydeligvis har noen formeninger om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...så argumentene for at det tydeligvis ikke skal gjelde i produktomtale er jeg etterhvert nysgjerrig på å få høre, da det nå foreligger ikke mindre enn 4 innlegg i tråden der fra 2 medlemmer som tydeligvis har noen formeninger om dette.

Hvor i all verden har noen prøvd å ta fra deg ytringsfriheten din?

Det er forresten unødvendig og småpirke på det personlige plan bare

fordi man blir sår når noen kaller en spade for en spade..

Hvis du sliter slik med og komme over det, send meg en PM eller noe.

Denne tråden er unødvendig.

Det gøyale er att flesteparten av meningene du reagerer på har du funnet på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du ikke er interessert i og krangle, men det virker som det er det eneste du prøver og oppnå. :)

Neidda, uten å krangle oppnår jeg at du eksponerer deg selv som en person som liker å utfordre folk på ett internettforum med småfrekke kommentarer uten å ha tilstrekkelig argumentasjon til å backe deg opp, for deretter å prøve å trekke seg ut under dekke av flere spydigheter.

Dèt sagt, så anser jeg saken som ferdig og jeg ønsker deg en fin tur ut i naturen neste gang du skal ut :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neidda, uten å krangle oppnår jeg at du eksponerer deg selv som en person som liker å utfordre folk på ett internettforum med småfrekke kommentarer uten å ha tilstrekkelig argumentasjon til å backe deg opp, for deretter å prøve å trekke seg ut under dekke av flere spydigheter.

Les gjennom alt du har skrevet, og se hvem av oss beskrivelsen passer best på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les gjennom alt du har skrevet, og se hvem av oss beskrivelsen passer best på..

Vær mot andre som du vil de skal være mot deg etc.

Den store forskjellen i vår væremåte mot hverandre her er argumentasjonen som ligger bak. Dog kan mitt noget dårlige humør tilskrives det faktum at jeg har blitt snytt for tittelen lykkelig eier av en kvalitets GT Proshell bib to ganger på under en uke da de har blitt utsolgt før jeg har rukket å plassere mine ordre på disse plagg til 50% rabatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.