Thorbj81 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hei allesammen! Jeg har sjekket alpineascents og mountaintrip, det var de jeg fant når jeg googlet etter "alt i en tur med guide" +++. Er det noen som har erfaring med andre selskap evt. fra Norge? og evt. å dra uten guide? -takk
pb Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, Jeg organiserte en privat tur til Denali i 2006. Det er viktig å være klar over følgende: 1) Ekspedisjoner til Denali er enten "Private", dvs. det er ingen guide, bare et "team", eller de er med Guide. Det er BARE 6 selskap som har TILLATELSE til å tilby guide: a) Alaska Mountaineering School Alpine Ascents International c) American Alpine Institute d) Mountain Trip International e) N.O.L.S f) Rainier Mountaineering 2) Det må søkes i god tid. Turen vår er ok beskrevet på min WEB-side, http://www.ii.uib.no/~petter/mountains.html Dersom du trenger spesifikk info kan du sende meg en pm. Hilsen Petter
Thorbj81 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 Genialt, presis hva jeg trengte takk.
Haakon Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen som har erfaring med andre selskap evt. fra Norge? og evt. å dra uten guide? -takk Jeg kjenner noen som muligens skal dra. Send meg en PM hvis du ønsker, så kan jeg formidle kontakt. Nydelig fjell, anbefales.
Thorbj81 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Jeg kjenner noen som muligens skal dra. Send meg en PM hvis du ønsker, så kan jeg formidle kontakt. Nydelig fjell, anbefales. Hei igjen Konge om du har muligheten til å formidle kontakt!
Thorbj81 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Hvis det er fler som vet om andre som skal dra så bare sifra jo fler jo bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå