Gå til innhold
  • Bli medlem

Lagring av havkajakk i Oslo


eiva

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne kjøpt meg en skikkelig kajakk men har dessverre ikke kurant lagringsplass. Boden er for liten og fellesgarasjen er ikke egnet og det er heller ikke tillatt å plassere noe annet enn bilen.

Jeg har tatt kontakt med CitySelfStorage og EuroBox, men bodene er ikke egnet med mindre mann leier en stor bod. Årlig leie blir da urimelig høy hvis man bare skal lagre en kajakk.

Kajakklubben har mulighet for lagring av private kajakker men køen er laaaang, det samme gjelder borettslagets garasjer.

Jeg har sjekket ut FeatherCraft og Klepper men de er for dyre og ikke egnet for en kjapp ettermiddagstur på vannet (lang (de)monteringstid).

Jeg kan umulig være den eneste i Oslo som bor i leilighet med dette behovet. Er det noen som har forslag til løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.