Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøhetta høyest???????


Rower

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg bryner meg som regel på de 10 spørsmålene på siste siden av kulturdelen av Aftenposten hver dag. I dag var det siste spørsmålet "Hva heter Norges høyeste fjell?" Svaret som blir gitt lyder: Snøhetta (ny måleteknologi har avslørt at Snøhetta er seks meter høyere enn Galdhøpiggen, ifølge Fjellforsk Norge).

På forsiden av avisen står det tirsdag 1. april 2008. Har quizmaster Lars Unar Størdal Vegstein sneket inn en aprilspøk i spørsmålene, tro, eller er det jeg som ikke følger med?

AR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe... hvis dette ikke er en aprilspøk skal jeg personlig gå de 25 milene det er til Hjerkinn, kun iført dameundertøy. Så skal jeg spise opp alle jernstengene på vei til Snøhetta som om det var lakris. For så å toppe hele driten å gå toppløs tilbake.. 8)8)

Her er det berre å bretta opp erma på skjorta og skrangle saman ein dugnadsgjeng og gjere som dei gjorde i Ffynnon Garw (Wales)... :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Englishman_Who_Went_Up_a_Hill_But_Came_Down_a_Mountain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.