Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmarkslivmesse


madsemann

Anbefalte innlegg

Den 29 feb - 2 mars arrangeres det villmarkslivmesse i vikingskipet for 11. gang. Jeg har aldri deltatt på noen av disse messene, men jeg tror det kunne vært artig!

Så jeg lurer på om noen her på forumet har vært der tidligere? Hva er det som skjer der? Er det mange produsenter/importører der? (slik at man har mulighet til å se/sjekke ut utstyr)

håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Har vært der engang, en litt klaustrofobisk opplevelse - og veldig pussig å gå/stå i kø overalt for å se på diverse ting og tang forbeholdt jakt, fiske og friluftsliv! Ja veldig mye å se og oppleve - på godt og vondt. Men er du f.eks., godt orientert i utstyrsjungelen fra før er ikke villmarksmessa så spesiell, synes det for det meste var jakt, fiske og turisme jeg så der. Ivrige selgere av nyttige og ikke minst unyttige produkter. Alt er ikke kvalitet selv om det blir bydd fram på ei profilert salgsmesse.Men for all del ta turen, du finner sikkert noe du liker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom rett fra messa på Hamar nå. Kan anbefales. Spørs hva man er ute etter, men ei messe for friluft/villmarksliv er det definitivt. Savnet egentlig bare litt klatreutsyr. Mye nyttig og mye unyttig er det selvfølgelig på messer av denne størrelsesorden. Mobile sagbruk har kanskje ikke den store almenne interessen, men det er plass for alle. Slik er det på de fleste messer. 8):):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.