Padden Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 God dag. Har fri hele neste helg og har tenkt å gå en tur på fjellet. Greien er at jeg vet ikke HVOR jeg kan dra. Er det en fin tur dere kan anbefalle rundt Bergen området? Dvs. Voss, Os, Stord osv. Har notert meg pakkliste også, greit å ha. Kom visst til riktig forum Siter
johnpd Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg ville gått i Stølsheimen. var der oppe forrige helg, kjempefint og stor fisk i vannene! Turistforeningen har masse hytter der, så du trenger ikke ta me noe særlig me mat eller telt! http://www.bergen-turlag.no/location.php?lo_id=NO_stols&action=Velg Eventuelt så e rallarvegen åpen nå! eller Bergsdalen, til Høgabu eller Vending. Liten tur på Hardangervidden Gullbotn og følge rett vest ruten med overnatting på veien... Siter
Padden Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Takk skal du ha. Men når det kommer til hytter osv. er jeg mest interesert i å sette opp telt. For morro skyld vettu. Siter
johnpd Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 stølsheimen e en fantastisk fin plass uansett, fint terreng å gå i! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.