Gå til innhold
  • Bli medlem

Mistet snellebremsen. Hvor kjøpe deler?

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
2 hours ago, Minimonsen said:

Klarte å miste den lille snellebremsen på toppen av snella. Noen som vet om det er mulig å kjøpe kun denne delen, eller om jeg må kjøpe ny snelle 

Sportsbutikker kan klare å få tak i deler fra forhandler, feks Agdars Sportsfiske eller andre dedikerte butikker for fiskeutstyr er ofte flinke på slikt. 

Men hvis du vet akkurat hva du skal ha og er komfortabel med det, så kan du også bestille deler på nett. Pass imidlertid på at du da får med alt, du må gjerne bestille mer enn en del og sette ting i sammen selv. Jeg har bestilt deler til sneller på plat.co.jp men det finnes sikkert mye andre nettbutikker som leverer, selv om jeg da ikke er kjent med dem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.