aico Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Veldig snevert og konkret tema denne gangen. Noen som vet om det finnes noe sånt på Otta? Jeg har en nært forestående fjelltur i Jotunheimen hvor utreise må kombineres med retur fra jobbreise. Jeg kommer til å pakke sånn at jeg worst case kan ta med alt til fjells, men det hadde vært behagelig å lagt igjen PC-lader, dress-skjorter o.l. i ett låsbart skap så jeg slipper å bære med meg ting som bare er i veien og drar opp vekta. Siter
Arcticpeak Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg vil tro at man har oppbevaringsskap på Otta stasjon. Siter
aico Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Arcticpeak skrev (6 minutter siden): Jeg vil tro at man har oppbevaringsskap på Otta stasjon. Det er nok den heteste kandidaten ja, men det hadde vært kjekt om noen visste helt sikkert Siter
+Fjell64 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Selskapet Speed International hevder at de har oppbevaringsbokser inne på Otta stasjon: https://www.speedservices.no/no/oppbevaringsbokser-speed-locker/oppbevaringsbokser/683/otta-sentralstasjon/ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.