sølvrev Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 jeg lurer på hvor lenge og i hvilken temperatur skal en varme innersko til telemark eller randone for å få dem tilpasset til foten? Siter
hshanssen Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Jeg fant en fin videosnutt på www.telemarktips.net om hvordan man skal "bake" innerstøvlene sine. Der bruker de vel og merke amerikanske grader og sånt, men med litt research funket det fint. Husker ikke detaljene, men du finner sikkert videoen hvis du leter litt. Forøvrig vil jeg anbefale å gjøre dette FØR man har brukt støvlene noe særlig. Jeg hadde kjørt noen dager med de allerede, og må si at aromaen av gratinert pedalsyre var en duft jeg helst ikke ønsker å assosierer med kjøkkenet mitt ! Lykke til med kjøkkentjenesten! Siter
andben Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Du kan bruke denne linken: http://www.telemark-pyrenees.com/shop/article_info.php?articles_id=3 Den gir jo god hjelp til bakinga. Anders Siter
sølvrev Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 takk for kjapp respons. da jeg bare sette i gang med bakinga. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.