Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på utkikk etter nye bukser, softshell, noe som tørker fort, trenger ikke fullt skall. Har softshell Norrøna Svalbard, men er på utkikk etter noe med høyere liv.

Har flere Norrønabukser, og de har til felles at de henger på hoftene og likevel gir mannlig kameltå. Ønsker meg gamlis-bukser som går opp til midje uten å bli for stramme mot understellet. Har prøvd Fjällräven også, og de er trange og stramme på ALLE de feil måtene.

Kan godt være lange og smale.

Tips?

Endret av norrbaggen
  • 1 måned senere...
Annonse
Skrevet
norrbaggen skrev (På 3.6.2020 den 10.21):

Jeg er på utkikk etter nye bukser, softshell, noe som tørker fort, trenger ikke fullt skall. Har softshell Norrøna Svalbard, men er på utkikk etter noe med høyere liv.

Har flere Norrønabukser, og de har til felles at de henger på hoftene og likevel gir mannlig kameltå. Ønsker meg gamlis-bukser som går opp til midje uten å bli for stramme mot understellet. Har prøvd Fjällräven også, og de er trange og stramme på ALLE de feil måtene.

Kan godt være lange og smale.

Tips?

Vel, Norrøna fjøra med windbreaker. Den er mer mindre high waist og sitter utrolig godt. Min absolutt ynglingsbukse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.