annaerbest Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Siter
Gjest Turlyst Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 5 minutter siden, annaerbest skrev: Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Siter
annaerbest Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, Jan@ skrev: Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Supert! Da bestiller jeg billetter med en gang 🚆😎 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.