flatpedal Skrevet 28. mars 2018 Skrevet 28. mars 2018 Heisann! Pga av et ødelagt korsbånd etter en topptur tidligere i vinter er jeg på søk etter en relativt snill tur på høyfjellet i påska med telt & pulk. Med snill mener jeg mindre grad av høydemeter både opp og ned fra parkeringsplass. Planlegger en tre-fire dagers tur. Noen som har noen gode forslag, alt fra Jotunheimen til mer Oslo-nærme strøk? Siter
Elisabethsk Skrevet 28. mars 2018 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat hjemme fra tur med ungene fra Skvaldra og opp til Godlidalshytta i Ringsakerfjellet, veldig fint oppi der nå. Mye snø og fint føre. En del plasser å parkere tett ved tregrensa og så noen duvende hauger som vi her i mine trakter kaller topper og de litt lenger vest fniser av og kaller humper og hauger. Øyer/Ringebu/Venabygd er vel også ganske lettgått. Stikker opp i de traktene der selv i morgen - eller Gausdal Vestfjell? 1 Siter
flatpedal Skrevet 5. april 2018 Forfatter Skrevet 5. april 2018 Sen tilbakemelding, men takk for gode tips! Jeg endte opp med å gå fra Dyranut til Sandhaug og litt rundt omkring. Flatt og flott det også! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.