Sturesmyg Skrevet 7. mars 2017 Skrevet 7. mars 2017 Hei, Skal ha med meg hund på første vintertur og har ikke rygg til å bære både han og min oppakning(komfortfokus). Så jeg tenkte å finne en plass der jeg kan parkere bilen og ha en del av bagasjen vår der for så å slå opp telt en innenfor et kilometer-ish fra bilen. Sånn at jeg kan gå turer og hente feks mat/hundemat i bilen når det trengs. Turen er tenkt å vare i 4 dager. Noen tips til steder man kommer til med bil, men der man slipper å telte på parkeringsplassen? Helst på fjellet(les: på eller over tregrensen), gjerne alpint og noenlunde utenfor allfarvei. Har vurdert å kjøre opp mot Møsvann/Møsvanntangen for eksempel Harde bud, men håper på tips. Siter
Gjest Mareng Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 Kan hunden bære kløv med litt mat i? Da vi du jo klare deg? Siter
+Espen Ørud Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 (endret) Kan vi være litt spesifikke i trådtittel? På hele Sennalandet kan du parkere langs vei og gå rett ut i periferien så langt du måtte ønske... Endret 13. mars 2017 av Espen Ørud 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.