turdame Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Er det noen som har erfaringer med innerposen til Jervehiet?🐾 Det jeg lurer på om er om den er varm nok, hva er den laget av? Ville det vært varmere for hunden om jeg laget en i fleecefor? Har hund som fryser fort.
tubbs Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Ei veninne har 2 stk forede til Border Terrierne sine. De ligger i hver sin i bilen natta over på vintern i -15 uten problemer. ☺️ At mange hundeførere i Norske Redningshunder har de som standardutstyr i sekken når de er på oppdrag og når hundene hviler ute under lavinehundtrening sier meg at posene er bra. Om hunden din fryser fort så ta på den ett tynt fleecedekken og legg den så i Jervenhiet. Det burde holde selv i ganske streng kulde 1
EspenBO Skrevet 25. mars 2017 Skrevet 25. mars 2017 Synes selv at Jerven lager mye bra, men jervenhiet er ikke av de tingene dessverre. Innertrekket er festet alt for dårlig til yttertrekket. Selv er jeg langt mer fornøyd med NON-Stop sitt hi. Har brukt både jerven, NON-stop og Jægerens tidligere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå