Zombiecat Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Skal til Ose til helga og vurderer å dra en dag før for å ta en liten telttur. Noen som har noe forslag til ei grei lita runde? Helst ikke for mye oppover og gjerne sånn at jeg kan slå leir med et vann. Siter
Dag G - Evje Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 På Ose har du ikke store muligheter. Du må opp. Det går en bomveg fra "sentrum" og opp på Vestheia.Trur det koster en femtilapp å kjøre opp. Der finner du fine vann så snart vegen tar slutt, og så kan du f.eks ta en tur inn til Rustfjell. http://www.fjellforum.no/topic/27483-pinsetur-med-helsport-veterantelt/?hl=rustfjell Siter
Zombiecat Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Skrevet 7. juli 2015 Nei trenger ikke være ose for min del. Ifølge kartet dukker jeg opp i evje og kjører oppover. Så derfra kan også funke. Siter
Dag G - Evje Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 Fint å følge vestsida av Otra opp fra Evje. Grusveg til Byglandsfjord. Fine plasser langs elva. Smal veg på vestsida av Byglandsfjord er også grei å følge. Der finner du også noen greie plasser ved fjorden. Fra vestsida av Otra: 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 7. juli 2015 Skrevet 7. juli 2015 I fossene mellom Evje og Byglandsfjord hekker det fiskeørnpar. Utsiktsplasser til reirene er merket. Verdt å få med seg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.