Hawk! Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Har kjøpt meg en billig kano som trenger litt arbeid og kjærlighet før jeg kan ta den ut på vannet. Usikker på merket på kanoen, men den kan ikke være laget av mange lag med glassfiber, ettersom den er svært tynn og lett. Skal pusse ned kanoen og male den i ønsket farge. Noen som har noen forslag på farge kombinasjon og navn til min relativt flatbunnet lette 2 seters glassfiberkano? Eneste navnet jeg kom på var "Elvegris", kanskje noen andre er litt mer kreative?
borgern Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Elvegris er vel litt oppbrukt med Brødrene Dal. Den kanoen er vel på rekv-lager hos NRK enda. Mal den i rar farge og kall den "Ka no?" 1
+Bjarne H.S. Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 "Tone Damli Aaberge" hadde gjort seg på en kano
Lindap Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Noe som beskriver nytt liv eller gjenfødsel, uten at jeg kan komme på noe konkret.
Humbug Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Queen Mary III, eller Allure of the seas II. Litt pretensiøst, kanskje, men skal det være så skal det være
tjbaggerød Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 S.S. Essess Hangarskipet fra Komedien Hot Shots
elgen Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Vel, Da det nå er en kano kan indianske navn som: Hiawatha, Geronimo, Pocahontas være et foreslag? Hilsen Elgen
Martin HJ Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Noe som beskriver nytt liv eller gjenfødsel, uten at jeg kan komme på noe konkret. Phoenix eller Føniks på norsk, selve symbolet på gjenfødelsen 1
Hawk! Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Phoenix eller Føniks på norsk, selve symbolet på gjenfødelsen Ikke dumt, er jo over snittet glad i MacGyver, og han jobbe jo som kjent for Phoenix Foundation, så kanskje vi får et navn med dobbelbetydning.
Dag G - Evje Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Den kanoen minner meg om en sta gammel djevel som nekter å bukke under. Hva med: Flytevest - Arne 2
Trango Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Det har jo en noe belastet historie men jeg traff på en fyr i en kano med navn Titanic en gang.
Gnukk_og_ute Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 "Budweiser". ("F***ing close to water") Jeg skulle skrive akkurat det samme!
Ullsokk Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Tigris og Elvegris er tatt. Hva med Gammel gris?
Imp Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Veldreid Skrævadottir! Skulle ellers likt å se bilde av den før jeg kommer med fargeforslag, men fargevalg avhenger uansett av om du vil ha noe som synes skikkelig i terrenget, eller om du vil være mer blyg. 1
Hawk! Skrevet 21. august 2014 Forfatter Skrevet 21. august 2014 Er ikke kjent for å være blyg, tenker meg noe som skiller seg litt ut ja. Mange gode forslag ute å går. Regner med kanoen får et verdig navn til slutt
finnjpedersen Skrevet 22. august 2014 Skrevet 22. august 2014 Tomahawk, grønn eller medium brun farge. (2 manns kano tilhører hawk som er ditt kallenavn=tomahawk) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå