Helene1998 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei Jeg heter Helene og er fyller 16 i oktober. Jeg er på leting etter sommer jobb i Oppland/ Hedmark område som har med enten friluft eller dyr å gjøre, også begge deler kombinert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellvåk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Har ikke noe konkret forslag, men hva med betjent turistforeningshytte? Det er nok ikke den aller best betalte sommerjobben, men hyggelig og gode turmuligheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Avløser på gård? Kontakt avløserlaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Osen Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jobb på ei sæter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruth Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det finnes vel noen høyfjellshoteller i området som har behov for sommerhjelper av ulikt slag Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombiecat Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg jobba som turguide på korte rideturer en sommer når jeg var 16. Innbærer jo litt hestekunnskaper da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graham Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Flere fine forslag her. Hva med å ringe rundt til forskjellige grunneierlag i området og høre etter om de trenger noen til å drive oppsyn på sau i utmark? En del grunneiere får tilogmed tilskudd for å drive med dette, men sliter med å finne noen til å ta jobben. Dette er neppe fryktelig godt betalt, men man får i det minste vært mye ute i skog og fjell. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 6. juli 2014 Pålogget Del Skrevet 6. juli 2014 Kontakt Spiterstulen. De har mange ungdommer i jobb i sommersesongen. Min datter jobbet der da hun var 17, og hadde en flott sommer i Jotunheimen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisp Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Lest denne? http://artikkel.ut.no/ut/draumejobb-pa-dovrefjell-1.11818633 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.