Hulderjenta Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Jepp! Jeg og min bror skal på helgetur siste helga i juni, og i år er Hallingskeid i Ulvik blitt turmålet, fordi vi skal ha med min mammajente på da 13 mnd. Vi legger oss på hytte, for å slippe for mye bagasje. Så er tanken å ta en dagstur på lørdagen, der han tar dagsturbagasje i sekk, og jeg tar jenta på ryggen. Det jeg lurer på - er det noen her som har vært der, og kanskje har noen anbefalinger for dagstur-destinasjon? Eller som vil fraråde å gå hit eller dit med baby eller på den tiden av året? *fersk* Andre tips? Gode fiskevann, feks? Siter
bjoern Skrevet 12. juni 2014 Skrevet 12. juni 2014 Kan ligge en del snø på enkelte plasser. Fiskemuligheter er det jo i alle vann rundt der, men kan være is også. Har sjelden vært der så tidlig på året, har tidligst vært der midten av Juli ( 2000) , og da var det litt snøfonner på veien enkelte plasser, men ikke noe problem. Et flott område for slike korte turer. Anbefales. God tur. 1 Siter
Hulderjenta Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Skrevet 12. juni 2014 Kan ligge en del snø på enkelte plasser. Fiskemuligheter er det jo i alle vann rundt der, men kan være is også. Har sjelden vært der så tidlig på året, har tidligst vært der midten av Juli ( 2000) , og da var det litt snøfonner på veien enkelte plasser, men ikke noe problem. Et flott område for slike korte turer. Anbefales. God tur. Takk og takk! Siter
Larsdx Skrevet 12. juni 2014 Skrevet 12. juni 2014 Kom med rapport, særlig om hvordan det funket å være der med en 1-åring!!! 2 Siter
Hulderjenta Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Skrevet 14. juni 2014 Kom med rapport, særlig om hvordan det funket å være der med en 1-åring!!! Skal virkelig prøve å huske på å gjøre det! *gullfiskhukommelse* Siter
utetid Skrevet 14. juni 2014 Skrevet 14. juni 2014 Ja, kom med rapport! Eg har også lyst til å reise til Hallingskeid. Vi har ettåring, seksåring og sjuåring. 1 Siter
Hulderjenta Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 Har 8-åring og 10-åring også, men de skal ikke være med denne gangen. Men kommer nok til å se litt etter hvor barnevennlig det er osv. Siter
Hulderjenta Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 (la rapporten under turrapporter istedet) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.