+TheSleepwalker Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Ikke kjøpt, men vant en P&M Street Fishing Hiker World Conc. 240 fra en av skittfiske sine facebookkonkuranser http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Stenger/Haspelstenger/Pezon-and-Michel/Street-Fishing-Hiker-World/P-and-M-Street-Fishing-Hiker-World-Conc-240-10-30g163896-p0000173903 4 Siter
tklami Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Kjøpt guidline vadebukse og sko. Så får jeg se om det vil hjelpe på ørretjakta Siter
friluftsRemi Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Kjøpte Optimus Weekend inkl Crux. Gleder meg til å bruke den! Og veldig greit å få alt kjøkkenutstyr ned i samme boksen Siter
REs Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 I dag kom det nok en tilbudsmail fra XXL og da ble det en ny øks. Ikke fordi jeg absolutt trengte den, men jeg synes den er fin og har lenge tenkt på å kjøpe en. 2 Siter
Imp Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Fire stk Wildo-spisesett har vi ervervet oss. Har klart oss med diverse deler fra gamle spisesett, men nå syntes vi at vi fortjente nytt, også for at ungene skal få hvert sitt, og vi har savnet en stor kopp/bolle på tur. Og koppen i dette settet er helt topp. Kommer nok ikke til å bruke alt utstyret her, kjekt å utelate det man ikke trenger. Pluss for forskjellige farger, vi har hver vår farge og det syns ungene er stas. Også lett for oss å se hvem som ikke har ryddet og vasket etter seg Ikke kostet det skjorta heller. 3 Siter
Bjørja Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Det ble et Hilleberg Rogen nå som lavvuen ble solgt. Var lenge i tvil om jeg skulle gå for Reinsfjell 2, men jeg har vært så fornøyd med mitt gamle Keron at det får bli Hilleberg igjen. Siter
Hege P. Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Hodelykt:http://www.fjellsport.no/ledlenser-hodelykt-h14r-2-500lm.html Siter
Per Fredrik Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Da ble det Helsport Trolltinden 55 liter. Fra outlet shoppen. Pris 1.095.- Bra pris, for stor fristelse. Kjempefornøyd. Fjelltur neste helg. Siter
tklami Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Tarp fra magagasinet. Dovrefjell 3x3 Siter
Trine RS Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Faktisk kjøpt meg nye fjellsko. Det 5 paret på ......5 år. Jeg er max uheldig med sko. Så det var bra jeg var max heldig da jeg handlet, for G Max hadde salg Siter
TomasOH Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Det å IKKE kjøpe seg ny sekk varte helt til man måtte velge bort sovepose tilfordel for ekstra klær.. Ble 1 Osprey Atmos 50liter og 1 Osprey Atmos 65liter. Begge fra fjellsport med fjellforumrabatt Siter
Kjellis Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 Jeg kjøpte nylig en Arc'teryx Arrakis 50 liter, tidligere i sommer kjøpte jeg Arrakis 40 liter og fra før har jeg 65 literen - så nå har jeg hele serien. Arrakis passer ryggen min utrolig godt, og at de er temmelig regntette, passer klimaet her på nordvestlandet godt. Minuset på disse sekken er prisen, 40 literen betalte jeg fullpris for, 3990,-! Synd de ikke lager denne serien lengre... Siter
Mørkeblå Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 Ble enda en Rav Ulvang genser fra XXL. Kostet bare 400. Krysser fingra jeg får den før jul. XXL vettu Siter
Johan2000 Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 Min köp-fria stil höll inte länge... Köpte en midjeväska modell magnum på Sport1 i Geilo i helgen. Faktum är att jag funderat på att skaffa en sådan nu i veckan, så det låg i bakhuvvet. Så såg jag dom hade några till skapligt pris (200). Everest tror jag det står på den. Kvalitete på sömmar och sådant verkar OK. Jag skall ha den när jag cyklar till och från jobbet. Siter
Halkatla Skrevet 23. september 2015 Skrevet 23. september 2015 Ok jeg må skryte litt for det er så sjelden jeg kjøper noe nytt! Jeg har kjøpt min første tursekk i dag, en Bergans Glittertind 55 L. Og en lang regn- og vindtett jakke, det har jeg ønsket meg i årevis. Didriksons Thelma heter den. 4 Siter
TomasOH Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Dro på Outletbutikkene til Norrøna, Bergans, Helly Hansen og Devold i Langevågen i Ålesund for å se om noen hadde gode tilbud på skikkelige boxere.. Endte opp med en Helly Hansen Seilerjakke satt ned fra 2999 til 799. Kjøpte man boxere da? Jada, på tur nummer 2 siden man glemte det etter jakken var kjøpt Siter
Lindap Skrevet 28. september 2015 Skrevet 28. september 2015 Jeg bestilte i går et teleskop. Har forstått at stjernetitting er i allerhøyeste grad en utendørsaktivitet. Synes derfor det kan nevnes her. Har valgt en modell som er bærbar, slik at den eventuelt kan tas med på en overnattingstur i et mørkt område. 2 Siter
a_aa Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Neppe nødvendig, og og litt småflaut: batteridrevet minipumpe fra Therm-a-rest ankom i dag... Sånn går det når man surfer på nettbutikker på lørdagskvelden, samtidig som man nyter siste rest av en flaske god rødvin - det bortgjemte nøkterne fornuftsgenet mitt blir veeeldig avdempet Jaja - pumpen funker greit på Xtherm, er knøttliten og veier så vidt over 70g med batterier, så da så 1 Siter
NorFri.no Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 En oppblåsbar båt til fiske med intrigert fiskestangholdere. Perfekt til ferskvann og veien bare 9kg. Har ikke fått prøvd den enda, men tenke høstferien er fin uke til testing! Siter
admonish Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 En Rab Microlight Alpine jakke på tilbud hos KomplettFritid. Alltid hatt lyst på en skikkelig dunjakke Siter
a_aa Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Her går det i pyro for tiden Var og hentet en bruktkjøpt Coleman 442 Feather (442-700E) på posten for to timer siden, og har fått kjørt første testfyring - bensinen brenner med fin blå flamme, og brenneren er nesten lydløs selv på full guffe. Må bli litt bedre kjent med pumping, oppfyring og justering etterhvert, starten er i alle fall lovende - og med denne tror jeg at jeg har fått meg en en bra vinterbrenner når jeg trenger litt pålitelig effekt. For få meg helårsfyring når jeg ikke trenger mye effekt, men heller mye mindre vekt enn Coleman-en, har jeg bestilt meg to remser grafittfilt ("carbon felt") fra England - da kan jeg sette sammen en en ganske frostsikker spritbrenner vha to metallbokser. Grafittfilten fungerer som veke, og gjør at man slipper å være avhengig av at brenneren blir varm nok til at den presser spritdamp ut gjennom små brennerhull, slik de fleste brennerne er konstruert - og da funker den faktisk laaangt under frysepunktet. Boksene vil jo bare koste noen få kroner, men de to filtremsene kostet ca 90,- hver inkl frakt - det går sikkert an å få dem rimeligere fra asia, men men... Egentlig er det jeg trenger en vintersovepose, men jeg greier ikke bestemme meg - og nå har jeg vel snart nok brennere til å greie meg med sommerposen Siter
VictorG Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 En kamera tripod som kan festes til trær og andre rare objekt samt en festeanordning til mobil til tripoden. Blev også 8 nye teltplugger. Allt ble kjøpt på dx.com før 70kr inkl frakt. Kvaliteten återstår at se:) Siter
Hege P. Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Etter å ha lest en rekke tråder om øks og sag her på Fjellforum har jeg bestilt dette:http://www.magasinet.no/friluftsutstyr/kniv-oeks-sag/oeks-sag/eagle-sharp-tursag-turbocut-original -med reserve sagblad.Og øks: http://www.vapen-soilen.no/display.aspx?menuID=0&prodID=5473 1 Siter
Svalin Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) I posten kom ett par Amok Draumr hengekøye fra Fjellsport. Gleder meg til å teste ut disse. Venter bare på litt dårlig vær... Endret 9. oktober 2015 av Svalin Siter
finfyr Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Osprey - Talon 33. Meget godt fornøyd så langt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.