Gnukk_og_ute Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Trangia 2 sett. Prisa på boksen til 430kr, jeg betalte 49kr på Fretex. Helt ubrukt og innpakka. Fornøyd med den 4 Siter
tomgri Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Nikon 1 AW1 inkl. 11-27,5mm f/3.5-5.6 og 10mm f/2.8 1 Siter
Bjørn J Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Jeg kjøpte et par ganske lette La Sportiva Trekking sko idag. De erstatter Salomon Ultra Mid som jeg har brukt mye, men de ble for myke og slarkete i ulendt terreng. XXL skulle ha 1300.- for dem, men mens jeg prøvde dem i butikken kom en annen kunde bort og sa at de kostet 999.- på XXL's nettbutikk. Så med prisløftet de skryter av, fikk jeg dem for 999.- uten diskusjon. Jeg gikk et par-tre timer med dem i dag i bratt og skrått terreng, og de fungerte utmerket. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 2 stk Norrøna Falketind Cotton Pants. Siter
Mountain Top Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Fjällräven Greenland bukser til meg selv og Alex Trousers til guttungen. Skal testes ut i fjellheimen så snart det lar seg gjøre. Siter
Elisabeth-81 Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 2 stk Fjellreven Louise ullgensere. Har en fra før og det er favorittgenseren min. Da jeg snublet over genseren til 299 kr (fullpris er 1199) så kunne jeg ikke annet enn å bestille to (var mest for å få mer igjen for den altfor høye portoen) Også har jeg kjøpt en Fjellreven Vidda (også på tilbud). Så nå gleder jeg meg til det kommer en hentemelding fra posten. Og takk til den som så snillt opplyste om tilbud på villmarksbutikken, det kostet meg 1400 kr 1 Siter
HegeJohnsen Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Regnjakke og -bukse etter å ha ankommet jobben særdeles klissblaut etter en heller regnvåt sykkeltur i går morges. Trengte egentlig bare buksa, men XXL solgte et sett til den nette sum av 499,- så da ble det begge deler. I tillegg til ny sykkelhjelm. Og "regntrekk" til sykkelskoene som heller ikke var spesielt tørre ved ankomst jobb i går. Og siden vi går mot kaldere tider (urk!) kjøpte jeg for sikkerhets skyld også en "hjelmlue" (altså lue som brukes under hjelmen). Så da kan jeg vel sykle til og fra jobb i noen uker til. 1 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Nytt zoomobjektiv til speilrefleksen kom i posten i dag, en Sigma vidvinkelzoom, noe jeg har savnet på tur. Blir spennende å se hva det kan bli av turfoto med dette. 1 Siter
Salthaugen Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 En Fjellreven Keb bukse på tilbud til meg, og en til madamen og som en liten overraskelse. Ligger på posten å venter, må bare komme meg i land først Siter
Dag G - Evje Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Ny jakke, Bergans Airojohka, Norsk bedrift, samisk navn, produsert i Kina. Verden vil bedras...... 4 Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Garmin Etrex 20 med topografisk kart over nærområdet fra Finn.no 1000kr Ubrukt eller såvidt brukt Janus Merinoulltrøye fra Fretex 179kr Og imorgen får jeg engangs brukte Inov8 312 GTX fra Finn. no til 700kr 2 Siter
TomasOH Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Arc'Teryx Gamma SK Softshellbukse til 945kr hos Skandinavisk Høyfjellsutstyr, den flasken med grangers jeg opprinnelig skulle ha måtte jeg gå tilbake å kjøpe for den ble glemt.. Siter
Da9 Skrevet 22. august 2014 Skrevet 22. august 2014 Kjøpt meg ny sag etter jeg så en test i villmarksliv. Gleder meg til å prøve denne http://jaktfall.no/produkt/eka-swingblade-kniver/eka-foldesag/eka-vikingsag-magnum Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Norrøna Recon bukse, vurdert opp mot tilsvarende Falketind og Svalbard bukser. Skulle gjerne hatt den i annen farge enn grønn, men det kan jeg leve med Siter
bjoern Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Lansky knivslipersett . 450.- Beste investering jeg noen gang har gjort. Har aldri hatt skarpere kniver. 1 Siter
Lar5 Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Kjøpte ei sondre 3 lags skalljakke til 450kr på opphørssalg(70%) på ultimo. Førpris var vel 1500kr. Virka som salget går ut mnd i elverum i alle fall. Sikkert lignende datoer ellers i landet. De avikler jo alle butikkene så vidt jeg vet. Poenget var at jakka var såpass billig, at det gjør ikke noe om man råker ut for ei knist eller ti til vinters.. Enkel jakke med 3 lommer, lufting under armene, 2 veis stramming på fast hette. Ikke noe krage ut over hetta. Borrelås på ermene og strikk i livet. Tapede sømmer, og stormklaff med knepping. Litt grov glidelås som tydeligvis ikke er tett, mtp stormklaffen. Vannsøyle og lufting(?) på 8000 Siter
Johan2000 Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Köpte bland annat ett Soto Muka Stove på magasinet härom dagen. Campingskökens Rolls Roys. Det skall bli intressant i vinter att se vad det går för. Köpte också Dovre Basic, billiga byxor på magasiner för ynka 150NOK styck. Köpte 2 par. Enkelt ihopsydda, men bra detaljlösningar och uppenbart slitstarkt tyg. Jag kapade ett av paren till 3/4 längd att ha till cykling. Intrycket är att dom är mycket prisvärda. 1 Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Tilbud på Fjellsport og da sier lommeboka AU! så da ble det ett Hilleberg Staika i rødt og en Mammut Kompakt Bivi :):):) 2 Siter
7homas Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Grønn LypSyl - til hverdag og fest....i skogen og på fjellet. En av de få tingene jeg bare må ha 5 Siter
Anti Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 En liten tur til lakselv i helga resulterte i ny vindskjerm til primusen. Merket heter robens, og kjøpet hadde muligens ikke føltes like nødvendig hadde det ikke vært for den nydelige rødfargen... Og så kom endelig pakken jeg har venta på! Henta på posten før åtte i morges en exped scout hammock. Har selvfølgelig vært i skogen og prøveligget og testa oppsett hele dagen... Stoffet er litt rart, kjennes ikke ut som den kvaliteten jeg forventer av exped, men jeg regner med at den er bra likevel likevel . Gleder meg til å få sove i den. Siter
Oliver04 Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Yey! Alfa Bever Queen Grip+ 2014-modell på tilbud! Perfekt med langskafta skinnsko i trønderske blautmyrer og flomstore elver! 1 Siter
TomasOH Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Føler jeg er på en skikkelig spending spree fortiden, hentet en Norønna Falketind Dress idag til den nette sum av 1000kr (mot 6900kr ny). Knapt nok sett skogens lys så dette vil jeg si var et skikkelig røverkjøp også 1 Siter
friluftsRemi Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Kjøpte meg en Bergans Memurutind dunjakke til full blodpris. Jeg hadde egentlig tenkt å vente til et skikkelig salg på en god dunjakke, men skal plutselig på en lengre overnattingstur med skoleklassen. Jeg satser på at den gjør jobben sin i årevis fremover 1 Siter
Imp Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Det er ikke ofte jeg poster i denne tråden, men here goes: Kjøpte en Helsport dunjakke her forleden til over halv pris. Noe som har hengt i sportbutikken siden forrige vinter. Jeg er kjempefornøyd, kan endelig gå vinteren i møte og vite at jeg ikke skal fryse på overkroppen i det minste 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.