setrang Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 hei Er det noen som kjenner til en enkel app som ikke laster inn kart, evt hvor man kan skru av kartet. Trenger bare å få posisjonen min og kunne lagre punkter Lars Siter
j0lsrud Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Motionx-GPS lar deg gjøre det. Det er utgangspunktet en app for tracking av ruter når du går/sykler etc, men du kan fint bruke den til kun å lese av posisjon under "my position". Du kan også velge om du vil programmet skal laste inn kart eller ikke. 1 Siter
j0lsrud Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Etter et søk på find GPS coordinates eller GPS coordinates i app store får man mange treff. Noen av Appsene er kanskje enda enklere enn den jeg nevnte. Mange av dem er også gratis, og da kan du jo teste dem ut. Siter
determeg Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Anbefaler en app som kan bruke kart offline (evt. custom map der appen "vet" koordinatene) eller lagre referansekoordinater, ofte fungerer ikke utlesingen av gps-koordinatene ved første forsøk, men man kan ikke se dette uten å sjekke på et kart om det man måler kan stemme. Jeg bomma noen ganger med flere km. Siter
squidman Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Er det snakk om iphone eller android? På min android finnes det flere..bl.a. 'GPS status', 'Open GPS tracker', GPS essentials osv...hvorav GPS status er sann. no.1 blandt android brukere... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.