Sjalabais Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Noen som kan gi meg en enkel avklaring av hva jeg fikk på kroken her? Det så ut til å være liv i de, og derfor tok de bare av kroken og kastet de ut igjen. Men i mitt smale sinn er min eneste klare og tydelige assosiasjon: Hårløse baller. Siter
REs Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Kan det være Neptun´s baller du har hatt tak i? Eller kanskje det er en slags sjøpølse. De finnes i flere fasonger, men ellers er det mange stygge ting i sjøen som mannen sa da han så kona bade. Siter
Vidvandre73 Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Sorterer vel under sekkedyr dette. Underart... Men jeg tror nok helst på teorien din om testikler Siter
REs Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Det er kanskje en type "sjøpung". Jeg fikk faktisk noe lignende i går da jeg var ute og fisket. Den jeg fikk var mye mindre men formen lignet veldig. Siter
Trango Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Kong Neptun synger ikke lenger bass i Atlanterhavskoret..... Siter
Sjalabais Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 Holy moly, sjøpung, ja! => 1, 2. Aldri hørt om før...rare saker! Jeg liker teorien om Neptuns baller. Det jeg ikke liker ved det er at jeg kastet de rett ut igjen, uten å utnytte "gisselsituasjonen" til å få en...hm...takkekveld med noen havfruer. Takk for hjelpen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.