Stormzite Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Noen som kan fortelle meg om det er lov å sette opp telt langs Gjende? Tenkte å telte ved Memurubu og Gjendebu, mellom topp-turene i sommer...Har ikke vært i dette området på ca. 10 år, så jeg er ikke helt oppdatert på lovverket... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ja, du kan telte der, men i en viss avstand fra hyttene som det står oppslag om eller som du får beskjed om på hyttene. Siter
il Camoscio Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Min tur från Finse till Jotunheimen (12 dagar) 2003 slutade vid Memurubu. Jag hade hoppats tälta i dalen lite före hytta, men vattnet var ju alldeles grått, och jag hittade inga ordetnliga sidoflöden. Så det blev tältplatsen på området, tyvärr, 50 kroner. il C. Siter
Tom Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ingen sidebekker? Det var rart. Jeg synes da å huske at det kommer ganske mange bekker ned i nedre del av Memurudalen, i hvert fall på den siden av dalen der stien går. Siter
Harhaus Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg var der for ikke så lengesiden med telt langs Gjende. Det var lov til og sette opp telt selv ved hyttene, men jeg er ikke sikker på om det er gratis lenger. Tror det er 50 kr. for en natt eller noe sånt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.