dessmo Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Trenger 2 glideflater på 1500mmx95mm for montering under en pulk. Noen som har tips om hva en kan bruke?
Phaser Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Ett par gamle ski? Eller så kan du høre med ett sledverksted. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/2/default.asp?wwwalias=nesslede&subgid=33&gid=19 Hvorfor så breie?
dessmo Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Skrevet 29. januar 2012 skal bruke pulken i løssnø , så jeg ønsker å dekke hele flaten under. Det er en gammel trepulk med plast i sidene, ønsker å dekke trevirke med noe som glir bedre under alle forhold.
Phaser Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Bruker jo sånne matter sveiset i pvc som akebrett. Få tak i litt pvc presenning og lim på? Eller sånne isopor surfebrett/akebrett de selger på blandt annet europris, ta av glidesjiktet og lim på pulken din?
dessmo Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Skrevet 30. januar 2012 Disse gule/rød PVC mattene som brukes i rør/kabel grøfter har jeg tenkt på, men hvor får man kjøpt slike?
Phaser Skrevet 30. januar 2012 Skrevet 30. januar 2012 Tror jeg hadde ringt de som lager akematter. De har en lakkert pvc duk som er glattere. Bare søk på akematte så finner du. Kan sikkert få kjøpt litt duk av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå