andersno Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jo da, vi har hatt snø også tidligere i høst, men nå har det snødd hele helga og det begynner å bli litt dybde på snøen. Det eneste negative er at det ikke finnes tele i bakken, så hvis denne snøen blir liggende forsvinner den tidlig til våren. Hadde planer om en fottur i Estenstadmarka, men droppet det for ikke å tråkke ned eventuelle skiløyper som måtte ha dukket frem. Men da sola dukket frem mellom bygene ble fristelsen for stor og jeg tok en tur rundt i nærområdet. Sola skinte og med nye snøbyger i anmarsj ble kontrastene store. Prøvde å komme meg frem til et utsiktspunkt mens motivene ennå var der, men ble akkurat for sein til å lykkes. Men turen ble fin og et og annet bilde ble det allikevel så dagen er ikke totalt bortkastet. Siter
krokavatnet Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Snø i Bergen óg! Veldig flott å vakna til snø på ein sundagsmorgon! Siter
Þróndeimr Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kom nettopp inn etter en timers lang snøballkrig med nabostudentene, fint med snø nå. Skal på XXL å handle en ny snowracer i morgen tenker jeg å ta turen oppom Gråkallen! Legger ved tre bilder hvis det går greit, tok de da jeg kjørte til havna idag. Siter
ni liv Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Dere er heldige! Ser ut som det er lenge til det blir snø her nede i sør/vestlandet... Siter
jakro Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Snø i Oppdal og. Håper bare nordvesten holder seg ei god stund. Skiløyper oppkjørt på Skaret. Siter
andersno Skrevet 8. november 2010 Forfatter Skrevet 8. november 2010 Vart en kjapp tur i ettermiddag også, bare for å teste forholdene. Det er skiføre i Estenstadmarka nå Siter
jankj Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Testet føret så vidt i randsonen av Estenstadmarka (Lohove og innover). FANTASTISK i løypene. Trodde ikke kun 12 cm nysnø kunne bli så bra Tror det hjalp litt at det begynte som sludd og gikk over til snø, så sålen ble litt mer solid, ikke bare 12 cm pudder. Men med kun 12 cm så finner du jo og de steinene som stikker opp... Forbausende få, viste det seg, var ikke borti en eneste ila en drøy times rusletur. Siter
martin.m Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 andersno: Så aldeles praktfullt ut! Her på det flate østland lar snøen vente på seg, men skiene er gjort klar etter alle kunsten regler. Takker for fine bilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.