setrang Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 hei Hvis man kommer fra sør og skal til Demmevasshytta, må man da krysse Rembedalskåpa (brearmen fra hardangerjøkulen)? Hvordan er i så fall Rembedalskåpa å krysse? På forhånd takk for hjelp Lars
eirikw Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hei! Ja, du må krysse skåki. Hvilken årstid tenker du på? Skal innrømme at det er en stund siden jeg kryssa der, men du tar inn fra vannet(1254) som ligger nedenfor Tresnut. Flata mellom øvre del av brefallet og det nedre er ikke allverdens oppsprukket, men dere bør absolutt gå i tau. Fra breen opp til hytta er det bratt, men det byr ikke på de store utfordringene. God tur Eirik
Viggo Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Ja, du må krysse skåki. Nej, du behøver ikke at krysse skåki om sommeren. Kik her: http://www.fjellforum.no/topic/21862-sommertur-til-demmevasshytta/?hl=demmevass /Viggo
honey Skrevet 11. juni 2013 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har bc bindinger på madshus skia mine, og beholder dem til bruk i løyper. Tanken min er å montere 75mm på de skiene jeg går for nå og kun bruke dem på turer der oppkjørte løyper er mangelvare. Ser for meg at 75mm bindinger gir bedre styring i løssnø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå