mortwe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har erfaringer med produktene fra Woolpower? http://www.woolpower.se/en/asp/produkter_2_7236.asp Vurderer en zip jakke til erstatning for ullgenser på tur, men er den varmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torsteinvg Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ingen personlige erfaringer, Men hørt mye bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har brukt dette produktet lenge, og er veldig fornøyd. De produseres i Østersund, der de også har eget fabrikkutsalg. Kombinert med en tur til Lundhags fabrikkutsalg mellom Østersund og Åre, kan det bli en dyr men nyttig tur. Om det ene eller det andre er varmere eller ikke, blir veldig subjektivt. Personlig synes jeg det er greit å kunne åpne opp litt i halsen når det blir for varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbukken Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg fikk en tynn slik en til jul og den har jeg brukt MYE etterpå. Makan til komfortabelt plagg å ha på seg, jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe en av de skikkelig tykke jakkene i samme format, når tiden er moden for mer ull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjempebra sokker synes nå jeg! det er det eneste jeg har prøvd fra woolpower. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Join Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har en av de tynne med "høy" hals og glidelås. Har brukt den mye, og synes den er suveren. Lett i vekt og varmer godt. Sitter godt på kroppen. Har brukt den mye som "ekstra" plagg over Aclima ullnett, eller Devold Multisport trøye, på jaktturer tidlig på morgnen. Når varmen sitter i kroppen, tar jeg den av, og har den som et lett forsterkningsplagg i sekken. Kan anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.