Lyngve Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Sidan det er grønn beitemark nesten heilt til topps må det vel være Sunnmørsalpane...... Her blir det litt vill gjetting. Brekketindane?
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Her blir det litt vill gjetting. Brekketindane? Du er på rett halvøy, men for langt sør. Kan gi et par hint: Å gå over fortoppene er ikke vanlig til denne toppen, luftig klatring. Man kan nå den fra nord og fra sør ved enkel klyving. Det er litt "schvonng" over navnet.
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Velleseterhornet Neeei....fortsatt for langt sør. Det er en Hjørundfjordnær topp.....(sa jeg for mye....)
gi Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 ....(sa jeg for mye....) Neppe, det er ikke så mange her som er "lommekjent" langs Hjørundfjorden. Jeg er vel inhabil , så jeg skal la andre få sjansen en stund til.
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Toppen er finest fra Riksheimdalen, men mest imponerende fra fjorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå