torhaa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kikker på bukser til å bruke på toppturer og slikt om vinteren, og ser at det er en del bib-bukser som selges. De ser all righte ut, men blir det ikke litt varmt når buksa går så høyt opp? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonasro Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har ikke vært veldig plaga av det ihvertfall. Synes heller det er viktig at man har glidelåser på sidene som går helt opp. Når disse er dratt ned noen cm har jeg så mye lufting til beina som jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbukken Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har glidelås over baken, samt nedover sidene som kan åpnes begge veier, veldig praktisk og sikrer den gjennomtrekken man har behov for som raskt kan reguleres tilbake skulle det blåse opp, ta pause eller bli kaldere. Kjempefornøyd med min bib. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikh Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Merker liten forskjell på varmen, men det er en del lunere når det blåser. Færre steder vind og snø kan snike seg inn. Mer problem med dobesøk på enkelte modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.