Gå til innhold
  • Bli medlem

Spm om spray for rev og katt


Torodd

Anbefalte innlegg

Jepp......... et par vanskelig spm kommer.

1. Jeg og flere andre er grovt plaget med rev i vaart nabolag. De graver opp plener og golfbaner. Vaapen er totalt forbudt i dette landet etter Dunblane massakren (pedofil myrdet 16 barn i en idrettshall). Dessuten er dette midt inne i en trekvart million by og faren for aa treffe et menneske er stor med et ulovlig skytevaapen fra Nord Irland.

Rottegift er heller ikke lurt da det er katter her og britene er gale etter katter. Jeg vil bokstavelig talt bli lynsjet hvis jeg legger ut gift og katter tar det.

Jeg husker fra Norge at dere solgte noe spray som holdt rever unna hons og hane. Jeg tror det var noe med ulvepiss. Selv rev i Skottland husker ulvens herjinger og holder seg unna den.

Hvor faar jeg tak i dette ?

2. Jeg hadde en liten disputt i Norge med en arbeidsgiver som ikke betalte ut feriepenger. Jeg sprayet derfor en av hans hus vegger med noe spray som fikk hannkattene i nabolaget til aa gaa bananas i elskovslyst. Resultatet var 50+ syngende, hylende og slossende hannkatter utenfor huset hans i noen dager og netter. Han forsto hintet og jeg fikk betalt + en meget god attest da jeg forlot hans firma.

Jeg husker ikke navnet paa denne sprayen. Men meningen med den var aa faa noen hormoner til aa kvikne opp slik at det ble kattunger ut av det. Jeg kjopte det fra Grefsen Zoo i 1990.

Jeg husker ikke navnet, men er det noen som husker hva den sprayen heter ?

En venn av meg skal gifte seg i paasken og jeg tenkte jeg skulle faa hans hormoner til aa kvikne litt til da jeg skal frata hans og hans kone nattesovnen i en uke med den sprayen.

Paa forhand takk for gode svar.

Btw. Jeg har ikke tenkt aa flytte til Norge i aar........ eller noensinne. I tilfelle noen her kikker nervost paa deres naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.