villmarkingen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg vet det finnes skibindinger som man kan bruke til "vanlige" fjellstøvler, men nå har det seg slik at mine fjellstøvler, Viking Hunter GTX ikke har et slikt spor bak i hælen. Vet noen om det finnes en slik type binding som passer mine sko?? Jeg har ikke lyst på andre støvler da jeg er veldig fornøyd med de skoene jeg har samt at jeg syns det blirt litt mye å drasse på fjellstøvler i tillegg til skisko hvis jeg skal på tur!! I tillegg er jo fjellsøvlene mine bedre å gå dersom jeg kombinerer med truger...... På forhånd takk for svar Siter
t-nielsen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Har sett http://www.treski.no har hatt utstilt på noe messer noen bindinger ala monsen`s sine. Hvor man dytter tuppen av foten inn i en "lomme" og spenner benet fast med en reim bak på foten. Ta en telefon dit, så får du sikkert et svar. Siter
villmarkingen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 takker for tipset. skal sende dem en mail, så får vi se hva jeg finner ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.