DagHE Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Vi lurer på å ta en tur til Tinnhølen og gå sørover retning Krokavatnet. Er det noen som har vært oppover nå og kan si noe om fiske? De to siste årene synes jeg det var dårlig.
DagHE Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Er tilbake etter en uke i området rundt Dimmedalen. Utrolig bra fiske! Mye fisk, og en del av bra størelse også. Anbefaler tur!
Gjest Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Seså, hva skal man vel med svar her. Det eneste rette er å gå ut og prøve selv.. Jeg har også hatt godt fiske på Hardangervidda i år.
afc Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Noen som har prøvd seg i Tinnhølen og snaroelva i sommer? Fare for at det blir en tur dit i sluten av månden
ozzi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Noen som har prøvd seg i Tinnhølen og snaroelva i sommer? Fare for at det blir en tur dit i sluten av månden Jeg fisket ikke i selve Snerovassdraget, men i vann som lå i nærheten. Bra fiske på kvelden, selv om det var en intens varmeperiode på vidda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå