Gå til innhold
weisser

Microtur

Det er 1354 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg nerdet nokk på youtube til å finne meg noen "shelter" jeg vil prøve ut i forbindelse med jervenduken jeg fikk til bursdag så jeg ba med meg min kjære bror og en kompis med hvær sin duktil å bli med meg på en microtur opp en gammel kjærreveg bak huset for å leke i skogen til helga. Turen tar ca. tre timer opp en seig bratt ås før utsiktan åpner seg. Vi tar med masse utstyr og tenkte vi skulle teste ut vert vårt settupp for å teste ut hva som gir mest komfort og lavest vekt allene og med hund. Gleder meg masse, men tenkte jeg skulle høre om dere har noen tips når det kommer til middag og frokost:-D jeg går for å levere med stooor L! Men kommer til å være sår når vi når topps. ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1354 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.