Gå til innhold
  • Bli medlem

Osprey Argon


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne? Har bestemt meg for ny storsekk, og har funnet denne aktuell, men har ikke fått prøvd den. Har prøvd den forrige modellen Cresent og syns den virka bra. Er det bare stoffet som er forskjellig eller er bæresystemet også nytt? Er det nye stoffet solid? Og hvorfor er den nye modellen billigere?

Alle erfaringer og fakta mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Argon 85, og syns den er helt opp. Den er lettere en Crescent, og prisen vil jeg tro er pga billigere produksjon?

Jeg prøvde både Crescent og Argon når jeg kjøpte min, da jeg kunne få begge til samme pris, men syns ser finere ut og en nyere modell bør ha bedre finesser, da bæresystemet er likt.

Du kan dra ut alu-stengene i ryggen og forme til slik at den passer 100%.

Jeg brukte veldig langt tid på å bestemme meg for sekk, men falt til slutt på Argon.

Hvis du søker etter "Argon" på forumet, er den en del tråder som omhandler disse sekkene.

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
gamletorvet sport gjøvik

Hyggelig å se at den lille sportsbutikken "Gamletorvet Sport" på gudsforlatte Gjøvik fortsatt anbefales :lol:

Er, og har denne butikken fortsatt like stort utvalg av kvalitetsprodukter og dyktige betjeninger som før???

For 10 år siden var jo "Gamletorvet Sport" blant landets beste fritidsbutikker!!!

Er den fortsatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente ikke jeg denne butikken for ti år siden, men det er absolutt en kvalitetsbutikk. De har også utvidet den med en etasje til. Og betjeningen vet hva de selger. Ble betjent av ei jente på 20 + da jeg kjøpte sekken. Det var jenta si det, som hadde peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vel og bra det, men syns alt i Gjøvik er overpriset.

Kjapp googling får du samme sekken til ca 2200kr ferdig levert til deg fra statene, er jo dumt å handle i Norge!

Jeg bruker nå norske butikker nesten bare til å prøve utstyr, så bestille det på nett etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pruta selvfølgelig!! Kjøper aldri så dyre ting uten å prute. Det var så enkelt som å spørre om det var noe gopris på sekken, og fikk 15% med en gang.

Har inntrykk av at det er alt for få som tørr å prute. Det er så enkelt som å bare spørre!

UT Å PRUT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.