Gå til innhold
  • Bli medlem

Tid for eventyrlige fangster?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Forholdsvis optimistisk foran sesongen? Joda,....... klart jeg er det! Derfor tar jeg sjansen på en såpas sprek tittel også! Fiskesesongen har vel starta for lenge siden den,.......det er bare det at jeg venter på at isen går. Har blitt såpas sær at jeg fisker kun på fjellet. Fjellet for meg,............-Jotunheimen og Hallingdal. Skal ikke komme med de store fiskeskrønene her. Sannheten er faktisk, at disse plassene har gitt meg svært mange hyggelige stunder, ...og naturopplevelser!!

Men nå,....nå er det snart klart for nye eventyr! Jeg kommer til å få en travel sommer. Det blir mye arbeid på hytta,...men båten skal jeg sette ut igjen,... i et vann ikke langt unna,....-og det snart! Fin avkobling, og morsomt fiske med markdrag....det bir starten på denne sesongen. Om jeg får fisk?..........-finnes ikke tvil i min sjel! Og det er faktisk viktig,.........-du skal ha forventninger til noe du har gledet deg til over tid. Uten optimisme og forventninger,....................-blir resultatet der etter!!

Skiiiit fiske!!

post-4307-133474546282_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Srx (Ron)

Ja, her oppe venter vi også på at isen skal forsvinne.

Her er prima ørret fra fjoråret fangst.

post-1074-1334745463_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt fiske snart, Arne. Du husker vel noen rugger fra Mjøsa og du, så vidt jeg minnes. :wink: Sitter på hytta og ser utover Mjøsa nå. Størst i år herover er på over 7 kg. Fjellfisket er snart i gang. Vi gleder oss. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.