Gå til innhold
SkyFly

Trenger kraftig hodelykt - til skiturer

Anbefalte innlegg

Er ikke jeg som roter, Jeg kjøpte to stk Myo XP lykter på OBS sport i trondheim for litt over 1 år siden, den ene ligger fortsatt i eska si. Mulig du/sportsnett blander med myobelt som er den samme lykta bare med "løs" batteripakning. vet xxl selger denne varianten til rundt 800 (sist jeg var der/sjekka) Jeg betalte ikke mere en 500 for 2stk, det er jeg helt sikker på, for hadde de kosta mere hadde jeg ikke kjøpt de. Mulig jeg gjorde et kjempekupp der altså, modern kjøpte også samme lykta, å tar jeg ikke feil er den også ubrukt. :wink:

Ok.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Uansett hvor mye positivt dere klarer å si om Apexlykta mener jeg fortsatt at MYO XP er tingen. du får jo faktisk 4 kanskje 5 MYO XP lykter til prisen av 1 APEX. Bruker lite batteri gjør den å. Jeg har som sakt brukt min veldig mye, den har vært av og på hodet, slengt i bilen, nederst i sekken, sølt til av olje og har til og med mistet den i vann en gang. likevell er den like fin i dag etter over 1. års tøff bruk, med unntak av dårlig kontakt mellom lampehus og ledning, som iogforseg ikke er merkbart så lenge man har lykta på hodet.

Dette er jo bare tull. Petzl MYO XP(snakker vi om samme lykt?), koster 799,- på sportsnett. Apex koster 899,- på xxl. Ikke sleng ut påstander som ikke har det minste rot i virkeligheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apex fungerer fint til det formålet. På en ukestur er to pakker AA trolig mer enn nok, men husk at man ofte klarer seg uten lys når man går. Min lykt har hatt litt trøbbel, med at lyset faller ut i et sekund eller to, men garantien er "livslang", 10 år om jeg ikke husker feil. Så tar man vare på kvitteringen går det fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på og kan sterkt anbefale princeton apex. Langlyset er suverent, og med mindre du kjører ned krattskogen i hundeoghelvete og stummende mørke, så holder det til de fleste formål. Myo lykta er sikkert fin, men som nevnt, ofte er det en sammenheng mellom pris og kvalitet/ytelse. Apex er også veldig "tight" og lett, og til lite bry når aktiviteten intensiveres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.