Gå til innhold
  • Bli medlem

Utlandske nettbutikker som selger fiskeutstyr


Red Devils

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg handler masse utstyr fra www.basspro.com, og de har mye fiskeutstyr også. De har også billig frakt, selv om det står at de skal ta 40% av vareverdien ved utenlandssalg. Jeg får oppgitt fraktprisen når jeg betaler, og jeg har aldri opplevd problemer med betaling eller forsendelser.

Ellers er jo www.cabelas.com å anbefale, men de tar gjerne mer i frakt. Når jeg handler store/dyre ting fra cabelas som er dyre å frakte, har jeg brukt www.jetcarrier.com til å frakte varene med båtcontainere. Billig og bra, men ikke så raskt.

Som du sikkert veit, slipper du å betale moms dersom pakkene har vareverdi under 200 kr. (dvs hold deg under 40 dollar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.