Gå til innhold
  • Bli medlem

"HAKE lykt" fra clas ohlsson....


gremlin

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ei hakelykt fra clas ohlsson :D

Intensjonen var å kjøpe ei lett og billig hodelykt med LED pærer for å bruke i teltet, bilen og evt., andre steder!

på clas ohlsson fant jeg ei lita navnløs lykt til den nette sum av noen å seksti kroner, to små knappcellebatterier fulgte med.

vel hjemme utpå kvelden skulle jeg prøve min nyinnkjøpte og batteriene ble satt i - ingenting skjedde - batterier ut igjen og litt finmekanikk (bryting) - batterier inn igjen, nå lyste lykta, men sluknet hver gang jeg beveget den - batterier ut - mer finmekanikk....

så lyste den tilfredsstillende!

lykta ble plassert på hode, som seg hør og bør for ei hodelykt - og jeg tok prøveturen inn på ett mørklagt baderom, merkelig att ei lykt som lyste godt i dagslys, bare ga bra seg ett svakt lysskjær i mørket tenkte en forbauset lyktemann!!

av med lykta, kanskje jeg hadde satt den på "opp-ned".... men nei, den lyste fremdeles ikke på gulvet eller veggen der den skulle - men nesten rett opp i taket!!! :D

ett blikk i speilet kunne også avkrefte min mistanke om att jeg hadde ei skikkelig neandertal panne....

til slutt ble hodelykta plassert på haka, og da lyste den "på veien foran meg" :)

senere på kvelden, liggende i senga prøvde jeg lykta som leselampe, knapt en lysstråle traff boka jeg hadde i hendene, istedet lyste den elegant opp veggen ved hodeenden av senga :wink:

jaja nå har jeg ihvertfall ei hakelykt, får se om jeg finner ei hodelykt senere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.