Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur: Asker-Gardermoen-Tromsø-Nordkapp-??????????-Asker


FishSing

Anbefalte innlegg

Hei alle fiske og tur folk.

Skal som tema sier ut på en liten tur i sommer. Flyr opp til Tromsø 26 juni. Der skal jeg møte brodern. Han skal flytte fra Tromsø og hjem til Asker. I Tromsø har han en bil som vi skal kjøre nedover, vi tenkte oss først en tur til Nordkapp før vi vender snuten hjemmover.

Vi er begge ivrige fiskere og glad i villmarkslivet. I den sammenheng tenkte vi å fiske oss nedover det langstrakte land.

Noe som har noen tips til hvor vi bør stoppe osv? Hvilken rute? Vi tenker å kjøre rett ned gjennom Finland og Sverige, men det er også aktuelt å kjøre gjennom Troms og Nordland. Må innrømme at vi kjenner svært dårlig til Fiskemuligheter fra Trondheim og nordover, noen som har noen tips som de vil dele? Vi har med Telt og fullt utstyr, men hadde vært fint om det ikke var mange timers gange fra der vi parkere bilen. En liten ting til: Det er ØRRET som svømmer i hodene våres, men all fisk er god fisk :D . Tar imot alle tips med takk!

Mvh Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville lagt turen om Stabbursdalen i Porsanger. Det er så utrolig vakkert der. Det er ei god lakseelv nederst, men veldig fin ørretelv lenger inne. Det er lenge siden jeg var der og husker jeg ikke hvor langt inn man må før laksen stopper, men jeg mener det ikke var så veldig langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.