Gå til innhold
  • Bli medlem

Bok om Nordmarka


panda

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei! Gratulerer! Den skal jeg ta nærmere i ettersyn. Tipper det er noen toppturer medregnet også?. Koselig bilde på omslaget forresten, fint vinklet mot trivsel og velvære, det likte jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for hyggelig oppmerksomhet.

Jeg har sneket med noen toppturer ja. Det er mange topper i Nordmarka som har fin utsikt fordi det ikke er så mange trær der. Noen av de fineste har ikke sti. Jeg tror mange av toppene blir ganske sjeldent besøkt.

Krokskogen er med, men dessverre ikke Bærumsmarka. Jeg håper å kunne komme tilbake til den (sammen med f.eks Vestmarka og Kjekstadmarka) senere engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja Vestmarka & co er også et spennende område helt klart. Jeg hadde imidlertid litt begrensning i antall sider og vekt. Ville gjerne at boka skulle være liten og lett nok til å ta med i sekken. Området fortjener uansett en bedre dekning enn en turbeskrivelse eller to i en Nordmarksbok.

Ellers er det veldig fint turvær nå! Kun litt rester av snø høyt oppe og langt mot nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Boken min om Nordmarka finnes fortsatt på noen større bokhandler i Oslo samt noen steder på nettet. Det er håp om at opplaget blir solgt ut i løpet av rimelig tid fra nå.

Prisen er den samme som da boka var ny. Jeg håper det er mulig å unngå salg til redusert pris overhodet bortsett fra bokklubbrabatt og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Hei og tusen takk for hyggelig oppmerksomhet.

Jeg har sneket med noen toppturer ja. Det er mange topper i Nordmarka som har fin utsikt fordi det ikke er så mange trær der. Noen av de fineste har ikke sti. Jeg tror mange av toppene blir ganske sjeldent besøkt.

Krokskogen er med, men dessverre ikke Bærumsmarka. Jeg håper å kunne komme tilbake til den (sammen med f.eks Vestmarka og Kjekstadmarka) senere engang.

Ser spennende ut, håper bare du ikke har "avslørt" alle de hemmelige stedene mine, så det blir masse besøk der :mrgreen:

Skal stikke innom bokhandelen i morra for å sjekke om boka kan være noe for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei

Boken er til salgs fortsatt. Koster 299 kroner men det er mulig man får litt DNT rabatt og slikt noen steder. Men prisen vil ikke bli satt ned vesentlig.

Bjørgeseter ligger litt utenfor området, men du kan nok finne fine turer fra Bjørgeseter til Sørkedalen. Tror jeg ville brukt en tre-fire dager og overnattet på Sinderseter f.eks og kanskje Kikutstua (dyrt).

Forsøk å legg turen over Pershusfjellet og følg blåstien som går vest for Katnosa. Ellers er mulighetene mange. Kjøp et kart, ikke sats på skiltingen. Skal du gå deler av turen utenfor sti så kan du ha bruk for boken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.