Gå til innhold
  • Bli medlem

Titanium på bål?


spewster

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja.

Jeg har et titankjelesett fra MSR, som jeg har brukt noen ganger på bål, funker fint.

Ting kan bli litt brent i kjelene, de er tynnere enn eksempelvis aluminium og leder varme noe dårlig, men det går fort å venne seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg har et titankjelesett fra MSR, som jeg har brukt noen ganger på bål, funker fint.

Ting kan bli litt brent i kjelene, de er tynnere enn eksempelvis aluminium og leder varme noe dårlig, men det går fort å venne seg til.

Takk for svar! Hvordan er det å vaske bort det som brenner seg? sitter det godt eller går det lett av?

Brenner deg seg også når man bruker de på gass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også noen titankjeler fra MSR... Ting brenner seg forholdsvis lett; både på åpne flammer og med gass/fuel... Anbefaler å bruke lav til middels varme når man bruker brenner, og røre nærmest kontinuerlig... Har konkludert med at stålull gjør susen, har ikke erfart at det har blitt uforholdsmessig mye skraper i bunn etc...

Er strålende fornøyd med titangreiene; tåler mye, og veier nada.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.