Gå til innhold
  • Bli medlem

Columbia - Gore Tex


Geb

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har prøvd GT-klær fra overnevnte produsent?

Jeg kjøpte noen Columbiahansker med GT-merkelapp på for en tid tilbake. (på salg, 200 kroner) Og jeg har aldri noensinne blitt så fort våt på hendene som med de hanskene. De bruker også en evighet på å tørke. Selv et døgn på badegulvet, med varmekabler, og de er enda fuktig inni. På en tur for noen uker siden var det like før de føk rett på bålet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Gore-Tex jakke fra Columbia som jeg kjøpte til halv pris hos Coop. Den fungerer egentlig greit den, holder regnet ute og tørker like bra som min Norrøna Dovre jakke, men jeg er mer skeptisk til slitestyrke og kvaliteten på sømmene, det er jo et billigmerke etter det jeg forstår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lagersalg her i Bergen rundt påsketider, mye Columbiaprodukter der. (bl.a hanskene mine) Det var noen Columbiajakker som hadde vannsøyle på 20.000 mm, og som var nedsatt fra ca 3500 til 12-1500 kroner tror jeg det var. Kan dette stemme. (m.h.t vannsøyle, jeg er ikke så mye innpå begrepene her, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lagersalg her i Bergen rundt påsketider, mye Columbiaprodukter der. (bl.a hanskene mine) Det var noen Columbiajakker som hadde vannsøyle på 20.000 mm, og som var nedsatt fra ca 3500 til 12-1500 kroner tror jeg det var. Kan dette stemme. (m.h.t vannsøyle, jeg er ikke så mye innpå begrepene her, men..)

Er ikke sikker på hvilken modell jakken min er, jeg betalte ca 1000 kr for den. Hva vannsøyla er vet jeg ikke, men den er like "vanntett" som nevnte Norrøna jakke og Bergansjakken med dermizax som jeg har. Men passform og snitt er ikke like bra som de andre jakkene jeg har, og sømmene virker ikke like bra. Den er av ganske tynnt materiale og er ganske lett så jeg bruker den mest om sommeren. Allt i allt så er det en grei jakke til en tusenlapp, men jeg har ikke kommet til å bruke mere penger på den enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.