Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på langs høst 08/vår 09


Anbefalte innlegg

Prøver for tiden å få til en NPL-tur fra Nordkapp 1.sept til Brønnøysund evt Trondheim innen desember. Så hjem og feire jul og så ta resten av turen fra 1.februar eller 1.mars.

Situasjonen er den at jeg bare har turfølge på høsten og bare av og til på våren. Det vil si at jeg evt må gå månedsvis alene om våren og det virker litt lenge å gå alene. Har vært på tur alene så jeg vet hva det handler om, det kan være fint det, men flere måneder blir litt ensomt.

Med tanke på sponsorer er det litt viktig å være tidlig ute og jeg vil gjerne slippe "å binde meg" uten å vite om jeg må gå alene eller ikke. Tanken var derfor å rekruttere noen, én eller flere, til enten hele turen, eller bare våretappen (eller et par uker etc).

For øvrig er jeg snart 23, og studerer på 3.året på siv.ing i Trondheim på NTNU. Nå tenkte jeg det var på tide med en skikkelig pause!

Fint om du ikke er alt for ung eller alt for gammel, du trenger ikke være veldig trent, jente eller gutt, men du bør ha vært mye på tur (minimum 2-3 uker i strekk) og vite hva det handler om, samt vite hva du mestrer og ikke.

Det er ikke noe mål for meg å sette noen rekord eller noe i den duren. Målet er en opplevelse for livet og være på tur over tid. Veien er målet.

Ta kontakt om dette kunne være aktuelt (det blir dødskonge!)

Turhilsen

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mulig jeg kan hive meg på noe slikt.

Har fiklet litt ned tanken om å ta turen gjennom skarvheimen/hardangervidda og setesdalsheiene men har ingen som gidder noe slikt i min krets.

Skal gi deg nærmere beskjed når jeg få skjekket arbeidssituasjonen i den perioden.

Skal på 30 dagers tur i sommer, så kan bli vrient med fridager tross at jeg er selvstendig næringsdrivende.

Er mann på 28 år, helt på snittet form. Det jeg mangler der, tar jeg på viljen :D. Har alltid med bikkja, ville det være problematisk? allergi etc?

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.