Gå til innhold
  • Bli medlem

Ullskjorte


DagHE

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Regner med at du mener t-skjorter? I så fall har Ice Breaker veldig bra t-skjorter med 100% merinioull. De selger det på

Sportsnett. Men de er dyre da, 640 for en t-skjorte. Ellers har Devold også mye bra til en billigere penger. Bla.

Oslo Sportslager selger Devold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man får kjøpt en tettvevd skjorte med høy ull-andel? Bør helst ikke "koste skjorta".

Jeg bruker selv "sportskjorte" med høyt ullinnhold over en ulltrøye. (om det er kaldt og vind, og under goretex jakken om det regner.)

Om det er dette du mener, så er det vanskelig å finne skjorter med høyt ullinnhold. De siste var fra Hagløf og kostet - nettopp - skjorta.

De er forøvrig gått ut.

(Før det fant jeg noen på Dressmann - på salg til 98,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ullmax.no/

Jeg kan anbefale produktene fra dette firmaet, har selv kjøpt både microfiber , ulltrøyer og ullfrotte fra disse, ullskjorta synes jeg er litt kort i livet, men om du tar litt ekstra i på str. så er ikke det noe problem. Ullfrotte kunne tidligere bare kjøpes i sett på trøye og longs ,men mulig dette er endret. Denne er meget varm.

Alle produktene er rimlige og meget god kvalitet. microfiberen er meget behagelig i forhold til mye annet og dyrere varer jeg har prøvd, lukter ikke så svidd 8) , handler du gjennom et lokalt idrettslag så støtter du disse i tillegg uten at det blir noe ekstrakostnad, sparer kanskje frakt også.

Anbefales!

OBS. glemte å nevne at boxershortsen anbafales ikke! for oss gutta, ble gnagsår på helt feil plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tenkte mer på en klassisk skjorte, som også er noe tettere i stoffet enn ulltrøyene (som jeg har vært borte i), men det er ikke noe som er vanlig etter det jeg skjønner. Får kikke videre - god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ei diger, tettvevd ullskjorte (av typen med krage og knapper) fra Nor Team www.norteamengros.no de hadde ihvertfall ullskjorter.

Og personlig så kjøper jeg ull t-skjorter og singlets hos firmaer som selger saueklippeutstyr!! som fx., www.klyppeservice.no og noen utenlandske.

Store ullskjorter av den tradisjonelle typen er ofte populære blant australske & nz saueklippere og selges som varmt hvetebrød "down under".

Men ta en kikk hos nor-team!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.