Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommertur fra Tana til Skoganvarre. Håper på tips.


tjarlie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har planer om å gå fra Tana traktene til Skoganvarre. Jeg har juli-august til rådighet i år (5 uker). Jeg er litt kjennt i området rundt Loustejokka, men bortsett fra det er jeg helt blank. Hvis det er noen som har tips for områder jeg bør oppsøke/holde meg unna eller til sluk dypping setter jeg stor pris på det.

Hvordan er det egentlig med fiskekort i Finnmark (innlandsfiske, utenbyggsboer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere gått inn fra GP ett par ganger. Det er bare å spørre vakta om det er ok, leieren er forsåvidt nesten tom. frem til midten av august. Men jeg skal jo gå motsatt vei, så det er nok en god ide at jeg ender opp litt sør for Skoganvarre på Grøtterud.

Takk for fiskekortsvar Terje.

Lurer på om det er best å starte nord for Maskjokka? Den ser litt stor ut for å vade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.