Gå til innhold
  • Bli medlem

Ulikheter på nye/gamle Helsport Rondane ???


FredeD

Anbefalte innlegg

Nogen her der kjenner til ulikheter på på Helsport Rondane teltene gjennem de sidste årene?

Jeg lurer på at kjøbe brukt men vil gjerne vite om der er noket særligt at tænke på med hensyn til konstruktion, tekstiler og stænger på modeller der ikke netop er fra 2007/2008.

Jeg fik tanke på disse ulikheter da jeg så disse to bilder hvor man ser en ekstra udluftning på den "gamle" model. Desuden har jeg tidligere hørt om problemer med tidlige generationer af stængerne. Hva siger i :roll:

post-3461-133474522839_thumb.jpg

post-3461-133474522842_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Helsport Trollheimen 3 camp, ser helt identisk ut med de bildene du har lagt ut. Regner med dette er den tidligere modellen fra Helsport.

Stengene har jeg aldri hatt noen problemer med, og teltet er godt brukt.

Hva jeg savner er flere fester på ytterduken til å strekke teltet godt ut. Ved en del vind kombinert med nedbør skjer det ofte at ytterduken kommer i kontakt med innerteltet. Alt i alt syns jeg dette er et helt greit telt, har brukt det både vinter og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at Helsport er en av de få produsenter som gladelig snakker direkte med kunder, ring de og spør etter en som har god oversikt på produktspesifikasjoner, og jeg antar du får svar på dette kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at Helsport er en av de få produsenter som gladelig snakker direkte med kunder, ring de og spør etter en som har god oversikt på produktspesifikasjoner, og jeg antar du får svar på dette kjapt.

Det er bestemt også mitt inntrykk :D Men jeg vil ikke spilde deres tid når jeg bare vil kjøpe brukt... Hvis ingen herinne vet noget så tror jeg bare at jeg satser på at det skal gå grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.