Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggeunderlag til campingbruk


Sven

Anbefalte innlegg

Jeg skal sykle over Senja, ned gjennom Vesterålen og over på fastlandet (Steigen og Kjerringøy) til sommeren. I den forbindelse lurer jeg på om det holder å satse på et billig liggeunderlag fra Biltema/ClasOhlsson? Skum evt kombinert med et selvoppblåsende? Har bestemt meg for å investere noen kroner i telt og sovepose, og synes det blir dyrt med et liggeunderlag til 900 kr i tillegg .....

Noen som har erfaringer?

Jeg skal slå opp teltet på campingplasser evt i skauen hvis jeg må, men altså ikke noen villmarkstur. Jeg har ingen planer om å bruke underlaget om vinteren, men det kan jo bli kjølig om sommeren også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, men jeg har allerede lest de trådene - de diskuterer i hovedsak de dyre liggeunderlagene (Bamse Extreme, Ridgerest osv), og det er mye snakk om vinterbruk. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer fra de billige underlagene (både oppblåsbare og skum) fra Biltema og ClasOhlsson - til sommer/campingbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel som å banne i kjerka her på fjellforum....., men om sommeren, på campingplasser bruker jeg ofte en god gammeldags - billig luftmadrass. Det er kanskje uaktuelt når dere skal sykle (er jo litt tung og pumpe må jo tas med)

De billige celleplast underlagene er helt okei til sommerbruk, og så "billige" att det ikke er noen stor sjanse å ta om du finner ut at de er ubruklig til ditt formål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.