Gå til innhold
  • Bli medlem

Området rundt Iesjavri.


johnsen

Anbefalte innlegg

Er litt blank, så jeg lurer på om området rundt detter det som er finnmarksvidda? Hvordan er det i området rundt dette store vennet? Hvordan er de småvannene rundt? Er det fint for fluefiske? Hvor burde man gå opp fra? Altadammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur du trygt kan si att området rundt iesjavri er på finnmarksvidda.Når du skal dit kan du kjøre mot altadammen. Fra Jotka går det "traktorvei" til Iesjavri. Fisk til frokost, middagen og kvelds trur æ nok du kan få med fluestanga i det området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Arntor

Hei!

Ser du tenker dra på fisketur i området rundt Iesjavre.

Mange bra vann rundt der!

Her får du ørret, røye, harr og gjedde...

Garantert matfisk!

Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg ordner transport til og fra Iesjavri, fra flyplassen til Iesjavri eller Mollesjok fjellstue.

Kan og tilby hytter til leie og mulighet for og sette opp camp med lavvo der du ønsker.

PM meg for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.