Gå til innhold
  • Bli medlem

løst) Hytte til hytte sekk


4x4

Anbefalte innlegg

I mangel på optimal hyttesekk, lure eg på om det er noe tips i sånn ca antall liter. 45? Ska opp å kikke etter jobb. Eller sløyfe det å bruke 95L ++ eg har. Blir litt tom/laus på ryggen då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg klarer meg fint med en 30 liters på sommeren og 45 liter på vinteren. Men nå er jeg dame med små klær... og har etterhvert blitt ganske god til å pakke bare det nødvendigste. Noe av vinterutstyret (spade, liggeunderlag, sovepose) henger jeg jo utenpå sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på hytte til hytte tur i fjellet nå og har en 65L sekk fra bergans, den er full! jeg har kun med det nødvendige, men da har jeg kun liggeunderlag på utsiden og soveposen oppi ettersom dette gir bedre komfort når du skal gå mellom 1-2 mil her dag på ski. 8)

husk jo større sekk du kjøper jo flere ting har man en tendens til å ta med seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, valget fallt på Norheim Odin 60L. Egentligt for eg fekk den latterligt billigt p.g.a. selgeren hadde lovet meg ein annen sekk. Som han fant ut han ikkje hadde mer igjen av når eg sko hente den.

Var meget i tvil om sekken, har brent meg på "billig merker" før. Men denne gangen må eg sei eg blei posetivt overrasket. Sekken var faktisk god på ryggen. Gjordt klart for drikkepose. Akkurat passe myke polstringer i reimer og magebelte. Eneste minuset eg har sett til nå, eg feste til reima over brystkassen. Løsnet kun en gang i et stup i snøen :) Låsen holdt, men den løsnet fra skulderreima. Eller topp sekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.