Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags musikk hører du på tur!?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dere som ikke hører på musikk trenger ikke skrive at dere ikke hører på det! :) Eller at det ikke passer inn... Det var den gamle diskusjonen! :D

Ellers lurer jeg på om hva slags type musikk dere har med dere. Og hva dere mener er et "must", som evt kan anbefales til andre.

Hører på masse forskjellig musikk, men i naturen vil jeg ha noe som passer inn i naturopplevelsen. Noe som får meg til å tenke på hvor bra alt er!

Snublet over en jazzmusiker som heter Jan Johansson. Og tror ikke det finns noe bedre musikk å ha på tur. Han er svensk, og kjent for å blande jazzmusikk med "nordisk stil". Det er ikke på noen måte likt annen jazzmusikk, eller hva man asosierer med jazz. Men nesten mer som klassisk musikk. Om dere ikke har hørt noe av det han har komponert. Så gjør dere selv en tjeneste og sjekk det ut!

God tur osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Techno/house eller rap i kjipe oppoverbakker. Ingenting på traverser eller i klyvepartier. Pink Floyd under pause på toppene. Klassisk eller 80-talls pop i teltet om kvelden. :D

Er nok ingen aprilsnarr. Diskusjonen OM man hører på musikk er udebattert til det kjedsommelige tidligere. Ønsker man å kverulere om dette kan man finne temaet og gjøre det der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Keith Jarret - Køln Concert er fin (45 minutter ca med 4 )

Eller Keith Jarret med La Scala, som er helt enorm...

Jeg drar gledelig med meg MP3 spiller med 6 Gb musikk ! Jess.. Prøv det for å opplev det..

Ofte er heller hvilke ørepropper man skal satse på.. men det er en annen diskusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Du burde nok kjøpe den meget omtalte leddlydmusikken. Anbefaler lyden av Arne Næss knakende ledd. Fungerer som det reneste efedrin i oppoverbakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Silence med No'talking er alltid en hit i fjellet :?

Nei, musikk hører jeg på i bilen og hjemme. Naturen må nytes slik den er, og alle sanser må være "ledige" for å få den rette inputen.

Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Musikk!??! På fjellet??!

Allright, dere kan kalle meg en konservativ gammel grinebiter, men hvis jeg hører dunkende rave-rytmer, Eminems stressende røst eller noe lignende på fjellet, så vil jeg brøle ut et vanvittig krigsrop, løfte isøksen min høyt og aggressivt over hodet og jage vedkommende som forurenser fjellets stillhet langt ned i storbyen der han definitivt hører hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.